Acid wash (hipózott) farmer házilag!

Szia mindenki!

Legeslegeslegjobb DIY próbálkozásom az utóbbi időkben egy régi, sima kék farmer átalakítása volt.
Ez egy teszkós farmer, úgynevezett boyfriend fazon, ami sosem állt jól, már éppen kihajítottam abba a szekrénybe, ahol a megunt, kidobásra, átalakításra, elajándékozásra váró régi ruhák sorakoznak... Viszont az interneten számtalan ötletbe botlottam acid wash diy jeans és hasonló címszavak alatt, ezért fogtam a nacit, levágtam a szárát és jól belelógattam egy kis domestosba.
Miután a domestos teljesen kifehérítette, kimostam mosógépben, hagytam megszáradni.
Második fázisként domestost spricceltem a fenti, még kék részekre. Ezt is kimostam utána mosógépben. 
Egy másik farmer projektem is volt, egy farmerdzsekinek levágtam a két ujját és ki akartam hipózni, hogy fehér farmermellényem legyen, de az sajnos nem fehér lett, hanem vanília sárga. Ez úgy látszik anyagától is függ, hogy szép fehér lesz, vagy sárgás. Ha valakinek tetszik a halványsárga mellény, annak kész főnyeremény, de én fehéret szerettem volna. 

Ilyen lett a naci:

Szerintem szuper egyébként.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails