Krumplinyomdázott karácsoni képeslapok

Ha valaki alábecsülné esetleg a krumplinyomdát, hát, nem hibáztatom. Én is alábecsültem, egészen addig, amíg az óvónéni az óvodánkban nem mutatott néhány krumplinyomdázott karácsonyi képeslapot, ahol a krumpli alakú foltot rénszarvasnak egészítette ki. Fantasztikusan jól néznek ki, és nagyon egyszerű elkészíteni. Azóta én is kipróbáltam a gyerekeimmel: csillagokat és fenyőfákat nyomtattunk, remélem sikerül fényképet felraknom, szerintem fantasztikusak lettek.
Néhány kép az internetről, kedvcsinálónak:

(Ja igen, és ugye most a téli szünetben ahol gyerek van, ott tudják, hogy valahogy le kell kötni az apróságokat, hiszen otthon is kell lenni azért, és jó lenne nem a TV előtt gubbasztani. Anyukák, apukák, csak ajánlani tudom a krumplinyomdázást, szuper jó kis program. Ami azt illeti, nem vízfestékkel, hanem valamilyen sűrűbb festékkel, mondjuk temperával vagy akrillal lehet inkább eredményt elérni. Sok sikert!)

diy christmas cards





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails