DIY sálak télire

Az alábbiakban néhány saját kezűleg is elkészíthető sálat szeretnék bemutatni, ami inspirációt jelenthet számodra. Tegnap a Blaha Lujza téren, az aluljáróban jártam, s nagyon elcsodálkoztam azon, hogy mennyire sokféle sálat, kendőt lehet kapni még a legkisebb kínai butikban is. Viszont volt egy kis hasonlóság mindegyik között, szerintem itthon jobbakat lehetne készíteni. Ehhez keresek ötleteket. 
Minden sál 800-1500 Ft. közötti áron volt kapható, maradék anyagból viszont fillérekből is el lehet készíteni egy-egy szép, egyedi sálat.

Ezt a sálat dzsörzé anyagból készítették, egyes részei sima hármas fonással vannak befonva. Pólóanyagból ugyanígy elkészíthető.



forrás

A következő kép egy egyszerű szürke sálat mutat, de ami érdekes rajta, hogy a szélére varrt bojtos szegélyt mostmár sok "röltexben" be lehet szerezni, amivel bármilyen egyszerű sálat fel lehet dobni. Én pár éve kaptam egy törülközőt külföldről, amin szintén ilyen bojtos szegély volt, és nagyon tetszik mai napig. Szerintem érdemes kipróbálni.





A következő sál textilfestékkel van nyomdázva:



diy - chevron stamped scarf

diy - chevron stamped scarf

forrás









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails