Gyerekszobai dekorációk

Nagyon aranyos gyerekszobai berendezéseket találtam a "The Land of Nod"  elnevezésű internetes áruházban. Ötletesek, szépek, és jó drágák is. Kiválasztottam három olyan szoba dekorációt, amiket szerintem házilag is el lehetne készíteni.
Az első ez a virág alakra vágott parafatábla. Szerintem sokkal vidámabb, egyedibb és gyerekszobába illőbb, mint egyszerűen téglalap alakúra vágva.


A második ötlet, ami egyből megtetszett, ez a kilincs alakú (vagyis ajtó gomb, vagy mi?) fali akasztó. Talán eredeti ajtónyitókat is fel lehetne használni, miután lefújtuk festékszóróval... Ezeknek amúgy 70 dollár körül van darabja eredetileg.


Végül pedig ez a falmatrica tetszett meg. Úgy lehetne talán házilag előállítani, hogy szépen előrajzolni vonalzó segítségével a mintát, majd temperával kiszínezni. Igaz,hogy úgy már nem lehet olyan könnyen eltávolítani, mint egy falmatricát, és vigyázni kell arra, hogy ne maszatoljunk, de végül is lemosni, és újra fehérrel lefesteni nem olyan nagy ügy. 

1 megjegyzés:

  1. Nahát! A harmadik képnél csak néztem, hogy mi ott a különleges? Nem jöttem volna rá magamtól, hogy az az "ágyvég" csupán festve van .. érdekes

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails