Csináld magad - aszimetrikus szoknya

Végre valami olyan divathullám, ami nekem is tetszik! Több internetes oldalon is belebotlottam tegnap az új tavaszi slágerbe, az "asszimetrikus szoknyába", vagyis ahogy én találtam: asymmetric skirt.
Nekem nagyon tetszik, sok helyen lehet már kapni állítólag, én még csak a neten láttam. Ám első gondolatom az volt, hogy hoppá, van ám nekem sok hosszú szoknyám, amit egyszerűen át lehetne alakítani ilyen asszimetrikus módon. Nekem a hosszú változat tetszik, egyszerűen csak azért, mivel nem hordok minit. 
Az elkészítése úgy történhet otthon, hogy oldalt behajtva, a megfelelő ívet megrajzolva, majd levágva beszegni a szoknyát újra. A derekával nincs mit tenni, csak a hosszát változtattuk meg.
Még nem jutottam el a varrógépig, de szinte biztos, hogy ki fogom próbálni. Íme, néhány kép kedvcsinálónak:


3 megjegyzés:

  1. Imádom!Én is éppen akarok csinálni csak még nincs meg a megfelelő szoknya alap.

    VálaszTörlés
  2. Ha kész, és szeretnéd hogy itt a blogon is bemutassuk, akkor írj és küldj egy-két képet róla! derekasszony kukac hotmail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szuper a blogod, nagyon sokszor kötök ki nálad üres óráimban. Egy apró megjegyzés, kérlek ne vedd rossz néven, nem "asszimetrikus", hanem aszimmetrikus. Remek dolgokat készítesz, köszi a sok inspirációt!
    :)
    zsé

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails