Elroncsolt mesekönyv újrahasznosítása

Sziasztok! Abban a megtiszteltetésben volt része kis családunknak, hogy meghívást kaptunk egy négyéves kisfiú  szülinapi bulijába. Az ajándékot sikeresen meg is vettük, de a csomagolásra nem gondoltam... Viszont volt otthon egy összefirkált mesekönyv, illetve jobban mondva foglalkoztató könyv, amit egy barátnőm kidobásra ítélt, én viszont haza hoztam, mondván, pár napig érdekes lesz a kisfiamnak... Mivel kb. a 98 százaléka össze volt firkálva, ezért átlapoztam, és kiválasztottam négy oldalt, ami nem volt firkás, kitéptem őket, és ezeket felhasználva csomagoltam be az ajándékot. A kötöző szalag nem túl fantáziadús, de szerintem a csomagolás megér egy bejegyzést, hiszen ez is újrahasznosítás. 





2 megjegyzés:

  1. kedves ötlet szerintem, és a szalag is rendben van
    (ha lánynak lett volna, azt nagyobbra szélesebbre cseréltem volna, de ez így nagyon jól van)

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails