Babakajás üvegek - vigyázat, jövök!

Igen, beleszerettem ebbe az ötletbe. Ezúttal nem fürdőszoba, hanem konyha.
Ennek az ötletnek a megvalósításához kell azért némi elszántság. Először is, a babakajás üvegekről kell levakarni a papírt teljesen. Azután szép papírt (vagy anyagot) ragasztani rá. Azután a kupakra is, és ráírni, vagy nyomtatni és ráragasztani, hogy milyen fűszer leledzik majd az üvegben, mert igen! ezekben bizony fűszerek lesznek, ez egy fűszertartó készlet
És ami az egésznek a lelke, hogy mindegyiknek a fenekére egy erős mágneslap van ragasztva. Próbáld ki, hogy megfogja-e biztonságosan. De ha sikerül elkészíteni, akkor - szerintem legalábbis - nagyon jól néz ki!

Másik lehetőség: az üveg alján van a feliratos rész, és a kupak az eleve mágneses táblához vonzódik. Ez egyszerűbb, ha van esetleg mágneses lemezed, az Ikeában lehet kapni ilyesmiket.
Vagy, végső megoldás  (a képen ez látszik) : a kupakhoz ragasztod a mágnest. Szóval mindegy, a lényeg, hogy szupi lesz!







Újrahasznosított bébiételes üvegek.

forrás

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jópofa... fú, nagyon tetszik!! :) Köszi, hogy megmutattad. Szeretek járni hozzád! :)

    VálaszTörlés
  2. Ohh, ennek egyből szerelmese lettem ... ez valami elképesztően egyszerű és nagyszerű :)

    VálaszTörlés
  3. Kipróbáltam nem bébikajás, hanem annál kisebb és könnyebb sűrített paradicsomos üveggel. A kupakra ragasztottam 3 cm átmérőjű mágnest és még ez sem tartotta meg sajnos, egyszerűen lecsúszik a hűtő oldaláról ... nem jöttem rá, mit kellene tennem ... lehet, hogy kellene még az a mágneses tábla is??

    VálaszTörlés
  4. Passz. A képen tök jól néz ki. Talán erősebb mágnes???

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails