Pólóból párnahuzat

Ismét sikerült kicsit tollasítani a fészket itthon: egyik barátnőm leselejtezett felsőrészéből varrtam díszpárnahuzatot. Sajnos a fényképező nem volt nálam, mikor szétnyiszáltam a ruhát, de utólag mellé tettem a kisebb darabjait, hogy látszódjon, miről is van szó. Egyszerűen levágtam az alját és a tetejét a topnak, hogy a középső részt, amin a dekoratív minta volt, összevarrhassam kétoldalt, kispárnahuzatnak. Mivel ezek a póló anyagok nem rojtosodnak, nem volt szükség még arra sem, hogy beszegjem. Kifordítva összevarrtam, és mivel ráadásul ez egy elég jó kis nyúlékony textil volt, nagyon jól ki lehetett tömni. 
Az ilyen kis kreatívságokat több minden miatt szeretem: egyrészt olcsón lehet kicsit szépíteni a lakáson, és ha meguntam, továbbadhatom. Másrészt, a gyors sikerélmény jól esik az ember lányának. 

Képek:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails