Műanyag zacskókból készített búra

Nagyon szupi új műanyag zacskó újrahasznosítást találtam megint, nagy örömömre, mivel az újrahasznosítás egyik kedvenc témám. Mindig keresem a lehetőségeket itthon is, hogy alkossak valamit újrahasznosított holmiból. Szóval kell hozzá egy fém kosár, egy jó csomó egyforma szatyor. És ennyi kb. A zacsik fel vannak csomózva a fémre, és ez van fölkötözve a lámpatestre. A végeredmény káprázatosan szép, absztrakt, modern, csak jót tudok róla mondani, legalábbis ami a feloltott lámpánál látszik. 
Ezekkel az ötletekkel egyetlen kérdésem van: nem lehetséges hogy ez így tűzveszélyes??? Ha valamelyik kedves olvasó meg tudja nekem mondani, hogy ez így tűzveszélyes-e, vagy hogy halogén izzókkal, energiatakarékos izzókkal tűzveszélyes-e, azt megköszönném. Nekünk itthon még a hagyományos izzóink vannak nagyrészt, jobban szeretem a fénye miatt, de egyre inkább úgy tűnik le kell mondani róla. Ahogy hallottam, az új szériáknak már nem olyan "műtős" fénye van... 
Képek:







forrás



2 megjegyzés:

  1. Hát ez azért nem valami biztonságos....
    Arról nem is beszélve micsoda porfogó.

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is ez volt az első gonodolatom ezzel a projecttel kapcs.

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails