Tarisznya

Nnnna végre! Sok idő után végre újra egy saját készítésű dologgal rukkolhatok elő! Ez a "dolog" pedig egy kis tarisznya, aminek az érdekessége az, hogy két ingből készült: egy khaki színű férfiingből (katonai!) és egy virágos mintás női ingből. A férfiing nem kellett senkinek, a női kellett volna nekem, de kicsi volt rám. Ígyhát szétvagdostam őket és a kettőből lett egy táska. El kell mondanom, hogy életem eddigi kedvenc táskája, vagy tarisznyája lett. Belül khaki, vagyis zöldes-barna, kívül virágos, belül egy virágos zseb is van, ami nagyon hasznos. 
Amire még büszke vagyok: az egyik oldalon rajtahagytam a női blúz saját gombjait, ez is aranyos lett, a másik oldal egy kicsit be van ráncolva. Az oldalára pedig a női blúz saját címkéjét varrtam rá, hogy még menőbben nézzen ki! Jó ötlet nem?




1 megjegyzés:

  1. Nagyon csini lett! Ügyes vagy :) Nekem is vannak nem-hordós-ingjeim, mégegy ötlet, hogy mit lehet belőlük készíteni :)

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails