Lánykaruha nemezből

Mint előző bejegyzésemben említettem, kezd megtetszeni a nemezelés... Igaz még nem próbáltam. 
Most megint találtam viszont egy gyönyörűséget, ami tovább erősítette bennem azt a vágyat, hogy én is kipróbáljam ezt a technikát. A "hendimedi.blogspot.com/" c. blogon találtam a következő kis fehér ruhácskát, vagy inkább kabátot, ami szerintem gyönyörű! Különlegessége, hogy régi cérnacsipke és selyemszál is bele van dolgozva az anyagba. Mosható, centrifugálható, jó meleg kis ruhadarab, és ami számomra a legvonzóbb a szépségén kívül, hogy teljesen egyedi, különleges darab, mégsem nevetséges vagy hivalkodó. Szóval tökéletes, nem?

Nézd csak:







Utólag találtam egy másik honlapon két kislány ruhát nemezből, a fentihez nagyon hasonló megoldásokkal:

[DSC_9695.jpg]

[DSC_9640.jpg]





Sőt, olyan esküvői ruhát is, amelynek egy része készült nemezeléssel:







forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails