Húsvéti tojások először és utoljára

Sziasztok! Jó régen nem írtam már bejegyzést, elfoglaltak egyéb gondjaim-bajaim. 
Most, hogy jön a tavasz, az egész web telis-tele különféle húsvéti ügyességekkel, húsvéti tojás festés ötletekkel. Egyet szeretnék itt bemutatni a sok közül, ami szerintem a legegyszerűbb elkészítésre nézve: egyszerűen alkoholos filccel különféle minták, irka-firkák vannak rárajzolva, persze csak miután annak rendje és módja szerint ki lett fújva a tojás. 
Én magam évek óta nem kapcsolódom be ebbe a hihetetlenül elterjedt népünnepélybe, amit húsvéti tojás osztogatás jellemez. 
Íme akkor a grafikai hímestojás:

IMG_9098

IMG_5886

IMG_5890

IMG_9110

IMG_9128

IMG_9102

2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon jók, tetszenek!Klasszak a minták, lehet én is készítek ilyeneket. Köszi az ötletet:)

    VálaszTörlés
  2. Az én kis neoprimitím mintácskáimnak éppen jó lesz...

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails