Tavaszi váza ötlet

Sziasztok! Igaz, hogy a kötött anyagból készített váza, kaspó inkább az őszi, téli időszak slágere volt, de mivel most került a kezembe felesleges kötött anyag, ezért mégis nekifogtam felhasználni. Egy kisgyermek pulóver volt az, amit szétkaszaboltam, és a két ujját levágtam, amiket ráhúztam két befőttes üvegre. Így készült a kék-piros-fehér átmeneti vázám. Azért átmeneti, mert miután meguntam, könnyen szét tudom szedni.

A virággal kapcsolatban pedig annyi, hogy séta közben, ha az út szélén, vagy az erdőben látsz olyan bokrot, cserjét, ami már bimbós, de még nem nyílt ki, és ha szedsz belőle, otthon jó eséllyel egy-két napon belül kinyílik, ha világos helyre, mondjuk az ablakba teszed. Ugyanaz a bokor a természetben még lehet hogy akár még két hét múlva fog csak virágozni, így beelőzöd a tavaszt. Ez azt hiszem, hogy az a vadon növő pici szilvafajta.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails