Csipketerítőkkel varrt függöny

Sziasztok! Régen jelentkeztem kreatív ötletekkel, de annyi szépet találtam a napokban az interneten, hogy azt hiszem megint lendületet kaptam... Igaz, itthon is van bőven megoldásra váró probléma, például néhány függöny készítés áll még előttem. 
Ezt a szép függönykét viszont muszáj megörökítenem itt, a blogomban:

[curtains_014.jpg]

Mert nagyon-nagyon tetszik. Valamilyen áttetsző, géz-szerű, vagy lenes függöny aljára különféle fehér, illetve bézs színű kisméretű csipkék vannak felvarrva. Térelválasztó, lakásdekorációs céllal szerepel a képen, de kisebb méretben konyhaablakban is szép lehet. forrás

2 megjegyzés:

  1. Remek!
    Időnként az ócskapiacon szép csipkéket lehet fillérekért venni, eddig kihagytam, de most rákattanok...

    VálaszTörlés
  2. Szia! Meg tudnád mondani, hogy hol van ilyen ócskapiac Budapesten? Mert sajnos én nem ismerek egyet sem.

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails