Ülőgarnitúra huzat varrás

Sziasztok! Nem készítettem képet az ülőgarnitúráról abban az állapotban, amilyenben eredetileg volt. Majd talán akkor, ha kimosom ezt, amit varrtam rá, ha nem felejtem el... Merthogy így tudtam felújítani a leg-költségkímélőbb módon: Ikeás anyagból jó nagy párnahuzatokat varrtam, amik kis kötőkkel záródnak hátul, és ezekkel lettek bevonva a szétment, kifeslett műbőr párnák. Hamarabb készen lett, mint reméltem:





Az anyag:

BERIT Méteráru bézs, kék/piros Szélesség: 150 cm
IKEA, BERIT méteráru, bézs/kék/piros, 401.653.67




Ezeket pedig még régebben varrtam, egy másik szobába, és valami maradék anyagból, amit úgy kaptam, mivel nem kellett másnak:









3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki mind a kettő!!! Jó, hogy nincs Ikea a közelben... azt hiszem, a Norbi Update smafu lenne hozzánk képest :D Márminthogy nem ennénk. Mert nem lenne miből :D

    VálaszTörlés
  2. a csíkosa anyagok, hát azok mindig beválnak :o))

    remek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóók!! Nagyon ötletes,ügyes munka.

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails