Természetes és egyszerű

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben három olyan képet szeretnék bemutatni, ami néhány hónappal korábban nagyon megfogott, miközben az interneten böngészgettem, csak sajnos a forrást megint nem tettem el... azóta már megtanultam, hogy ne csak a képeket mentsem el, hanem a webhelyet is...
Van bennük valami nagyon egyszerű és természetközeli kreativitás, és ami nekem nagyon tetszik, egyfajta puritán érzés. Konyhai, illetve fürdőszobai részletek vannak a képeken: 

Ezen az első képen ami szembeötlő számomra az a függönyként használt egyszerű géz-szerű anyag, és az a módszer, hogy függönykarikák nélkül, csipesszel van felerősítve, ezt nagyon kreatívnak tartom.
A kancsók és egyszerű színek is tetszenek. 

Ezen a képen egy jópofa konyhai ötletet látunk: hasonló színvilágú, egyszerű (de azért legyen új!) konyharuhák vannak összevarrva, és ez a függöny. Nem mindennapi megoldás, és pont jól illik ehhez a puritán, kicsit népies, természetközeli összeállításhoz. 

Az itt látható két eszköz, a WC papír tartó és a kis fogas pedig szintén egy jó kis téli ötlet, hiszen ilyenkor a faágak jól látszanak, nem kell a lomb mögé látni... A megfelelő fadarabból, ha van egy kis szerencsénk és ilyet találunk, nagyon kedves kis berendezési tárgyat lehet készíteni, ami sokféle stílushoz passzol. 
Mostanában egyébként szinte megszállottan nézegetem a lehullott fadarabokat, pontosan ezzel a céllal.

Remélem tetszett ez a kis összeállítás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails