Újrahasznosítás a babasarokban

Igen, babasarok, mivel babaszobánk sajnos nincsen... Kisbaba viszont van, boldog, szép, egészséges kisbaba, aki már több mint 7 hónapos. Telik az idő.
Mindig is célom volt az, hogy minél több újrahasznosítási ötletet alkalmazzak itthon, a háztartás körül. A babasarok sem kivétel. Sajnos egyelőre nem sok ötletem volt még erre, de igyekszem. Egy-kettőt szeretnék megosztani veletek, és ha valakinek valami jó ötlete van, akkor a megjegyzésekbe szívesen látnám. Rendben?

Az első ami nagyon nagy győzelem volt nekem ebben a témában az az, hogy még lánykoromban, amikor még azt sem tudtam, hogy ki lesz a férjem, szerettem néha a plázákban barangolni, főleg az újévi leárazosokkor. Így esett, hogy az Árkádban, egy bizonyos La Halle nevű üzletben jó leértékelést találtam, és jól be is tankoltam fehérneműkkel. Ez az üzlet már megszűnt itt. Szóval vettem egy csomó fehérneműt, mert gyönyörűek voltak és olcsók. Mindegyikhez adtak egy pici világoskék fogast. Ezeket általában az üzletben hagyom, nem viszem haza, de ezek a kis kékek annyira jó minőségűek voltak és aranyosak, hogy egyből az jutott eszembe, hogy egyszer majd ha lesz gyerekem, milyen cuki lesz neki a kis ruháinak... Hát bejött. Igaz eltelt egy pár év, de bejött. És olyan jó érzés volt előszedni őket (szépen elcsomagoltam mindet), és felakasztani a kis ruhákat. Ez jó kis újrahasznosítás nem? Szerintem szupi.


A másik újrahasznosítás egy kis egyszerű dolog: a vattapamacsoknak nem volt helye, ezért egy sima ásványvizes PET palackot vágtam le, és abban tartom. A feliratot pedig kölcsönvettem az eredeti csomagolásról, ami az elektrosztatikának vagy nem tudom minek köszönhetően ragasztó nélkül is jól érzi magát a műanyag palackon. Egyelőre, valszeg le fog potyogni egy idő után, de nem baj. Ez csak egy apróság, de jól néz ki szerintem.



Ennek a bejegyzésnek az egyik célja az, hogy ha van valakinek még ötlete, hogyan lehetne bármilyen újrahasznosítást alkalmazni a babaszoba, babasarok, babajáték témakörben, az legyen szíves és írja meg!
Köszi!


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mi játrunk úgy, hogy a formabedobáló vonat ajtaja eltört, így kipotyogtak a formák, s egy díszített cipősdoboz lett a lakás. A tetejét kivágtuk és voalá.
    Vagy a kinőtt, esetleg fotlos, vagy lestrapált ruhákból készült már babzsák, kispárna, vagy babaruha.
    Rengeteg ötlet van ám, csak kicsit kell gondolkodni :)
    Puszi

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails