Kínáló

Előző bejegyzésemből kiindulva elkészítettem a saját kínálómat. Én nem ékszer-lerakónak gondoltam, hanem inkább gyümölcs, sütemény, vagy bonbon kínálóként szeretném majd hasznát venni. Nagy öröm volt számomra, hogy eljutottam az Ikeába a hétvégén, a kisbabám születése óta először. Apucit sem kellett nagyon győzködnöm, hogy minek már megint egy mécsestartó és egy tányér, hiszen a mécsestartó is 200 Forint alatt volt, a tányér pedig 95 Ft. Itthon aztán ragasztópisztollyal össze is ragasztottam őket.
Íme az új kínálótálkánk:


Persze a fantáziám megint elkezdett rakoncátlankodni: milyen lenne színes mécsestartókkal, két emelettel? ... Na majd a legközelebbi Ikea túrán körülnézek.

2 megjegyzés:

  1. Ügyes! További jó rakoncátlankodást a fantáziádnak:)) mert ettől az enyém is beindul, köszi a sok ötletet!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Jó múltkoriban véletlenül rád akadtam és azóta folyamatosan idejövök.:-)))Naptáramat nézem, hogy kinek mikor van vmilye és már most raktározom az ötleteket. Ez is nagyszerű! Pláne, hogy már te ki is próbáltad!:-)))

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails