Ékszertartó tál

Olyan fantasztikus ötletet találtam már megint, hogy egyszerűen nem találok szavakat. (Mondjuk általában sosem találok szavakat, mert elég gyér fogalmazványokat vagyok képes itt bejegyezgetni, de mindegy...)
Az ötlet megint szorosan kapcsolódik az IKEA bútoráruházhoz. Igazság szerint találtam egy honlapot, ami arról szól, hogy különféle ikeás cuccokat hogyan alakítanak át. Valószínüleg fogok mazsolázgatni még onnan. Ez az ékszertartó tálka azért tetszett meg, mert szerintem fantasztikusan elegáns. Az alja egy átlátszó üveg mécsestartó, a teteje egy egyszerű fehér, kissé négyszögletű ikeás tál. Ez a két elem van összeragasztva, és kész az ékszertartó.
Nekem egy ilyen gyümölcsöstál is tetszene.
Ebben az ötletben is az a nagyszerű, hogy a sok-sok szép mintájú tányér közül lehet válogatni, akár több darabot is megalkotni hasonlóan az alábbihoz:







forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails