Doboz dekorálás

Megint szükségem volt "egy kis kreativitás"-ra...A TV-állványunk kinézete kezdett igencsak leromlani, ami már nagyon zavart. Már többször elterveztem, hogy valamilyen díszdobozba, tároló dobozba kellene tenni a videókazettákat, mert így nem szép. Vásárolni nem akartam kész díszdobozt, de pont kapóra jött, hogy megnyertünk egy SMS kódos játékot, amiért egy ajándékokkal teli kartondobozt küldtek. Úgyhogy fogtam a dobozt, levágtam és pár nappal később egyszerű szürke háromszögeket ragasztottam rá. (Ez is újrahasznosítás!) Igaz, talán egy szép műanyag tároló doboz jobb lenne, de amíg nem találok ki valami még jobbat, jó lesz ez is:


5 megjegyzés:

  1. Szia!Látom segéded is volt!!:-))) Nagyon édes! És nagyon klassz a tároló is! A dobozokat én nagyon imádom újrahasznositani!!ha tönkremegy nem olyan nehéz szivvel dobom ki. Ma is hoztam egy nagycsomót a boltból...és a kicsi lányom is válogatta velem: Néjz! Ez szép. Ez jó! Hazavisszük?" És hazahoztuk. Én a kamrában pakolok is bele és felcimkézem az oldalát, hogy mi van benne. Még a Chips-es dobozt ( kerek hosszúkás) is befogtam méteres szines papirt tartani benne.:-)) Szóval szép a doboz és még hasznos is!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Teljesen egyetértek! Éljenek a dobozok!!!

    VálaszTörlés
  3. Ja, eszembe jutott, hogy ti nem a Lidl-ből hozzátok a dobozokat? Mert nálunk van egy a szomszédban és na ott aztán állandóan ki van rakva egy csomó.
    És igen, a legjobb az egészben, amelett hogy az ember lánya kicsit kreatívkodhat, az, hogy nem olyan nehéz szívvel dobja ki az ember, ha eljön az ideje.

    VálaszTörlés
  4. Na csak visszavetődtem. :-))) Nem a Lidl-ből...sőt őszintén szólva itt Gyöngyösön még egyszer sem láttam kirakva. Amerre járok (általában nyitott szemmel) mindig találok valamit. A jó múltkoriban egy olasz cipó bolt elé voltak kirakva nagyon klassz fekete és ezüst színű csizma-dobozok. Persze hogy magamévá tettem őket...jót is molyogtam, mert egy pasi mondta, hogy jól bevásároltam. Gondoltam magamban, "ha tudnád, hogy nincs benne semmi..." Szóval patkány vagyok és Anonym Anyaghalmozó!!:-)))De egyszer minden "szemetemre" sor kerül és hasznosítom...valamikor jön az ihlet...
    Ui.: A férjemet is ezzel nyugtatom.:-))))

    VálaszTörlés
  5. Fú azok az ezüst dobozok azok nagyon jók lehettek! Azon nem is kell sokat cicomázni. Én is gyűjtöm a dobozokat, a gardrób tetején van két hatalmas doboz, amiben még sosem volt semmi, de kell. De alapjában véve a kis dobozokra vagyok rákattanva, mint pld. egy teásdoboz mérete. Nagyon örülök hogy más is szenved ebben a függőségben:)
    Így már nem is tűnik olyan bénának hogy ilyen egyszerű kis dolgot is felteszek a blogra. Köszi hogy írtál!

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails