Babacipős falikép

Legújabb saját készítésű babaszoba dekorációm egy régi kiscipő képkeretben. A kiscipőt a baba már több hónapja kinőtte, igazából ez volt az első kiscipője. A képkeretet az Ikeában vettük, egy vastagabb piros színű lapból vágtam ki a hátteret, az üveget eltettem a piros háttér mögé, és a kartonra ragasztópisztollyal felragasztottam a két kiscipőt.
A végeredmény aranyos, bár őszintén szólva, ha sikerül szert tennem egy nagyobb keretre, abban jobban el tudnám képzelni, és egy kis feliratot is írnék bele. Sőt, vannak olyan keretek, aminek belül elég nagy mélysége van az üveg mögött, tárgyak is elférnek, na olyan lenne igazából jó, de majd legközelebb.
Azért örülök hogy így is sikerült, mert már régen elterveztem hogy elkészítem.
Ez is jó egyedi ajándékötlet, főleg olyan helyre, ahol kisbaba van, vagy lesz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails