Leia hercegnő nyaklánca

Sziasztok!

Néhány hónappal ezelőtt nagyon gondolkodtam azon, hogy a háztartási alufóliát milyen módon lehetne befogni valamilyen kreatív alkotásra, de nem nagyon jutottam értelmes ötlethez. Még a mai napig sem igazán. Szóval ha valakinek van valamilyen jó ötlete ezzel kapcs., akkor szívesen látom a megjegyzésekben!

Mindazonáltal ma találtam egy nagyon aranyos kis alufóliás kreációt, igaz, hogy kislányoknak való... gyerekeknek. Ha most tíz éves lennék, biztosan elkészíteném magamnak, és egy másodpercig sem gondolkodnék, hogy fel is vegyem-e?
Aki szereti a Csillagok Háborújának régi részeit, annak ajánlom az alábbi nyakéket, Leia hercegnő nyakékét:

leia-necklace.jpg

princess-leia.jpg

Ehhez nem kell más, mint alufólia, zsineg és ragasztó. A honlap, ahonnan az ötlet származik: ide kattincs:)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Egy kicsit keresgéltem, mit lehet csinálni alufóliából és találtam egy nagyon ötletes díszt. Igaz, kicsit talán bonyolult, de akinek van kézügyessége, könnyen elkészítheti.

    http://1.bp.blogspot.com/_3J2fmvQYYHI/S9YLVjn2GhI/AAAAAAAAANA/fFnOSzKTkYg/s1600/foilart.jpg

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails