Konyhai (és más) ötletek skandinávul

Nem, nem, nem bírom ki hogy ne tegyek még egy-két képet ide a kincsesbánya skandináv blogból ami az égből pottyant az ölembe. Fogggalmam sincs hogy navigáltam oda, még egyszer nem találnám meg, már csak azért sem, mert egy árva mukkot sem értek belőle, mint ahogyan azt már említettem volt előző bejegyzésemben. Általában ánglis oldalakat böngészek, és érdekes, hogy valahogy mennyire más, eredeti ötleteket talál itt az ember, ezen és egyéb európai kreatív blogokon. Szóval bocsássatok meg nekem, de muszáj néhány képet ide tennem:

Tehát: teamécsesek merőkanalakban. Hát nem eredeti? Mekkelzabálni. :)





Azután. Kiskanalakból hajlított konyhai akasztó, méghozzá régi vágódeszkán. Nem semmi.
(valamiért nem megy egy oszlopba az előzőekkel, de mindegy. Ma már nem vagyok hajlandó bosszankodni.)





Amúgy nem vagyok egy nagy karácsonyos, de ez azt hiszem egy adventi naptár, nem? Gyertya formában.



Karácsonyfadíszként funkcionáló süteményforma. Tessék. Hát nem eredeti? Szerintem az bizony.



Ez egy bazi nagy görög, ja nem, skandináv rugó. Azt nem tudom pontosan mire való eredeti állapotban (talán néha elhagyott sitt-kupacok tetején mintha láttam volna ilyesmiket, de nem biztos), de a karácsonyi levlapokat tartó rusztikus dizájnos megoldás tetszik.


Mit írnak?

2 megjegyzés:

  1. ezt irjak:

    1. kep: kellemes karacsonyt.(dan)
    2. kep: boldog karacsonyt es boldog uj evet, udvozlettel Kalvik.(norveg)

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails