Viaszolt őszi levelek - saját verzió.1

Korábban egyik bejegyzésemben írtam arról, hogyan kell a szép őszi faleveleket viaszba mártogatva kartonpapírra ragasztgatni, és így koszorút, ajtódíszt készíteni belőlük.
Most elkészítettem a saját viaszolt falevél-koszorúmat. (A következő biztos még szebben fog sikerülni!




Ezeket az észrevételeket tudom tenni ezzel a projecttel kapcsolatban:

-egyrészt sokkal könnyebb elkészíteni, mint az ember gondolná.
-a viaszt a mártogatás során újra kell néha melegíteni, mert elkezd megkötni.
-kevés viasz is elég egy ilyen 30 cm átmérőjű díszhez
-a leveleket kétszer mártottam be: bemártotta először a kezemben hagytam hogy megkössön rajta, és a második után egyből a papírra tettem. Pár pillanat múlva elkezd hűlni, és mielőtt kihűlt volna, szabad kézzel rányomtam a papírra.
-a szárakat lecsippentettem egy kis ollóval, mielőtt a belsőbb köröket feltettem volna, hogy ne legyenek útban.
-a fotókon nem látszik olyan látványosnak mint élőben, és igen, nagyon szép! Gyönyörűen megmaradnak a színek, és irtó jó kis színátmeneteket lehet játszani vele.
-a felfüggesztéshez sárgaréz huzalt fűztem át a papíron, és ez az akasztója.
Szóval bátran tudom ajánlani ennek a szép őszi dekorációnak az elkészítését!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails