Teával festeni - saját verzió 1

Ígéretemhez híven kipróbáltam a teával való festést, és az első próbálkozás eléggé megnyerte a tetszésemet.
Készülőben van egy kép is, de miközben a konyhában tettem-vettem, egy hirtelen ötlettől vezérelve előhalásztam a fiókból a fehér muffinos papírjaimat, és ezeket mártogattam a jó erős teába. (Mellesleg a csipkebogyó-hibiszkusz tea családi kedvencünk, úgyhogy egy nagy kancsónyit készítettem is belőle. Az a jó benne, hogy nincs benne fekete tea, így este is lehet inni, és az, hogy száz százalék gyümölcs és virág, nem aromákkal telített feketetea.)
Azt még nem teszteltem, hogy muffin sütés esetén nem színeződik-e el, de mivel én ezeket a muffinos papírokat általában inkább különféle mignonok szervírozásához használom, ezért nekem így mindenképpen megfelel. Íme a végeredmény, és az elkészítés egyes paraméterei:

These muffin papers are dyed with rosehip-hibiscus tea.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails