Őszi dekorációm

Jó dolog az interneten böngészgetni mások munkáit, de még sokkal-sokkal jobb az, amikor az ember saját maga tud valami apróságot összehozni otthonra, valamit, amiben gyönyörködhet, még akkor is, ha csak egy egyszerű kis dologról van szó. Egyszerűen jó érzés.
Pont egy ilyen három perces kis dolgot műveltem tegnap: előhalásztam a kamrából a tavaly előtt szedett apró mogyorót, amit nem érdemes megtörni; a gyertyáim közül pedig egy mézgyertyát, amit még nem gyújtottam meg soha. Ezeket beletettem egy régi Ikeás vázába, majd a szalagok között kotorásztam és találtam egy szép beige, rusztikusnak mondható szalagot. Ezzel készen lett az én kis apró őszi dekorációm, ami lehet egy esti hangulat, vagy egy asztalközép a vacsoránál.
Még arra is gondoltam, hogy az ikeás váza helyett egy egyszerű befőttes üveg is jó lenne, és egy egyszerű barna madzag, de ezek nem voltak kéznél.
A mogyoró helyett lehet aprószemű dió, makk, gesztenye, vagy bármi ami ősszel megtalálható, és a többi összetevőt is szabadon lehet variálni.
Íme egy két kép, és sok sikert neked is hozzá!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails