Levelek préselése mikróban

Azt mindenki tudja, gyerekkorától kezdve, hogyan kell könyvlapok között préselni a szép színes őszi leveleket, virágokat. Ámde! Van egy sokkal gyorsabb módszer, és én ma ezt alkalmaztam: mikróban préseltem le a talált pici sárga leveleket. A mikró tálcájába tettem egy csempét a mázas oldalával felfelé, rá a levelet, és a levélre nehezékként egy üvegpoharat, de lehetett volna egy másik csempe is, csak nem volt itthon. A legerősebb fokozaton egy-két perc alatt kész lettek, vigyázni kell, mert ha a csempe felforrósodik, kevesebb idő is lehet hogy elég, mert megperzselődik a levél.
Íme az én egyik őszi dekorációm:




Közben rákerestem az interneten, és itt találtam még más módszereket is a levelek tartósítására, úgymint glicerinnel, zsírpapírral.

Sok sikert neked is ehhez az egyszerű, nem időigényes és mégis hangulatos, változatos kis kreatívkodáshoz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails