A kutya harap!

Gyönyörű ez az ősz! Fantasztikus színek, melegít a napocska, jó nagy séták a babával... A mai sétánk alatt megint egy kis kreatív ötlet jutott az eszembe: a kertesházak kapuin mindenütt ugyanazzal a táblácskával találkoztam: "A kutya harap", vagy "Harapós kutya", már nem is tudom pontosan mi a felirat, de mindegyiken egy fekete németjuhászkutya rajza van.
Arra gondoltam, hogy ha nekem mondjuk bernáthegyim lenne, akkor miért legyen a táblácskán németjuhászkutya, nem? Na jó ez most nem komoly...de azért gyártottam néhány letölthető, kinyomtatható táblafeliratot, mindenféle kutyukkal, hátha valamelyik jobban hasonlít a tiédre.:)
(A régi táblát le lehet fújni akril spray-vel, és arra dekupázs technikával a kinyomtatott képet, vagy más módon alkalmazni, ahogy jónak látod.) A képek 10X10 cm méretűek. Ha más méretben lenne rá szükséged, írjál a megjegyzésben, és elkészítem neked!

 

  

  

  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails