Csizma átalakítása

A következő nagyszerű leírást nemrégiben találtam az interneten: egy régi csizmát dekupázs technikával újítottak fel.
Nagyon szeretem a ruha átalakításokat és szerintem most, hogy közeleg a tél, és az ember lánya átnézi hogy mik is lapulnak a cipősszekrény alján, mintegy seregszemlét tartva, pont időszerű ez a nagyon kreatív, és nem túl nagy kézügyességet igénylő, de nagyon látványos eredménnyel kecsegtető ötlet. Biztos sok mindenkinél lapul valamilyen régen nem hordott darab, ami már nem divatos, de annál kényelmesebb volt anno... Itt az ideje felújítani, kicsinosítani és újra hordani. Ez aztán az újrahasznosítás!
A régi csizmára (én majd személy szerint egy magasszárú cipőre) textil-dekupázs segítségével visszük fel a kiválasztott textilt. Először is egy papírral lemásoljuk a kivágandó részt, rámásoljuk a textil darabra, kivágjuk a textilt is, megnézzük, hogy tényleg illeszkedik-e? Utána bekenjük a dekupázs ragasztóval, és a megszokott módon rá applikáljuk a csizmára a textilt. Hagyjuk, hogy teljesen megszáradjon. A csizmának azokat a részeit ne dekupázsoljuk, ahol "megtörik" járás közben, csak azt, ami statikus marad.
A széleken hagyhatunk többet rá a textilből és ezt utána éles kis ollóval levágjuk méretre.
Íme a képek:

A csizma és a dekupázs ragasztó, valamint egy szivacsos ecset.

Kivágjuk papírból a helyet

Átmásoljuk a kiválasztott textilre

Kivágjuk az anyagból

Szivacsos ecset segítségével elkezdjük a dekupázsragasztóval jól bekenni

Helyére ragaszjuk

Kilógó részek levágása

A többi panelt is elkészítjük


Elmegyünk a barátainkhoz benne, és mikor megkérdezik: "Hol vetted?", akkor lehet mesélni...




2 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötlet! Fantasztikus! Ha lesz egy erre méltó csizmám az első lesz, hogy kipróbáljam! Kösz a tippet! :) Tényleg és a víz ellen hogy védekezel, hogy ne jöjjön le? Köszi

    VálaszTörlés
  2. Hát még én nem próbáltam ki, de szerintem lehet kapni olyan dekupázs ragasztót, vagy lakkot, ami vízálló.

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails