Barna műanyag cserép átváltoztatása

Nnnna. Tehát. Hol volt hol nem volt, vettem egy szép kis nagy cserép virágot magamnak. (Fogalmazni nem tőlem fogsz megtanulni...) Szóval, a virág szép, de a barna műanyag cserép amiben lakik, az csúnya. Szívem vágya egy valódi cserép kaspó, valódi mozaikkal. De addig is valamit kellett kezdeni a csúnya cseréppel, ezért hát (ahogy a képek is mutatják) először is lefestettem szürke akril festékkel, de úgy, hogy a végeredmény egy kőedényhez hasonló felület lett. Látszatra. Ehhez egy egyszerű háztartási szivacs segítségét vettem igénybe. (Kis fehér akril festék is van a szürke alatt imitt-amott, egy nem sikerült próba maradványaként...)
Ezután zöld és kék papírból kis kockákat vágtam ki, ezeket dekupázsoltam fel a cserép felső részére. Szerencsém volt, mert a minta pont kijött körbe, mintha ki lenne számolva, pedig de messze vagyok én attól, hogy ilyesmit számolgassak...
Az egész festés és dekupázs kb. 2 órámat vette el, de nem egyszerre készült el, mivel általában a kisbabám okán nincs 2 órám egyhuzamban ilyen kreativkodásokra.
De jó hogy már nem az a ronda barna cserép ormótlankodik az ablakban!






5 megjegyzés:

  1. De jó hogy idetaláltam! Szuper ötleteid vannak! Köszi!
    Merci

    VálaszTörlés
  2. Hello! Van valakinek ötlete müanyag viràgcserép festésére? Teraszra szànom és volt is egy probàm. Sajnos az elsö esö lemosta foltokban a festéket. (A boltban ahol vettem a festéket azt mondtàk, hogy ez kell nekem es az esös nap elött napokig szàradt a napon. Màr kö kemény volt a festékréteg). Hàt most aztàn rondàbb mint valaha! :( El vagyok kenödve! Segitsen valaki!
    Emailben is örülok bàrmilyen ötletnek ami jo lehet. :( noferet@gmail.com
    Köszönöm, Bea

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én úgy tudom,hogy a sima akril festék száradás után nem oldódik vízben, tehát vízálló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. látom ez egy régebbi válasz,de próba ..szerencse...Régi műanyag virágládáimat szeretném kissé szebbé tenni...terasz korláton használom.Nem tudom mivel és hogy kezdjem.Nem tudom van-e értelme hozzákezdeni.Kb 10-12 ládám van használatban.Köszönöm ha kapok választ!

      Törlés
  4. Ez nagyon jó ötlet! Gratulálok! Lona

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails