Hajgumiból fülbevaló

Mit jelent nekem az újrahasznosítás? - ezen gondolkodtam ma, miközben a babakocsit toltam át a közeli parkon. A sok egyéb válasz mellett azt gondolom, hogy azt is jelenti, hogy azokat a tárgyakat, amik esetleg évek óta hevernek valamelyik fiók mélyén, átalakítom és ezáltal újra használhatóvá, sőt, örömforrásá teszem.
És akkor hirtelen beugrott két lila, irizáló flitteres hajgumi, amit évekkel ezelőtt kaptam ajándékba. (Sajnos eléggé belegubancolódott a hajba, ezért nem hordtam.) Azt találtam ki, nem tudom miféle sugallatra, hogy kötök rájuk egy csomót középre, rá egy-egy ezüst akasztó, és kész is a szép, egyedi új fülbevalóm, ami ámulatra méltó.
Van egy erős kritikai érzékem, de ez tényleg jól sikerült, szép lett.
És ami még érdekesebbé teszi ezt a projectet: semmilyen maradandó változtatást nem végeztem a hajgumikon, tehát ha nem tetszik, újra visszaalakíthatom hajgumivá, vagy akármivé, ami majd eszembe jut:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails