Zsugorkafólia fülbevaló indiai mintával

Ma nagy bosszúság ért: nem találom egyik kedvenc sajátkezűleg készített gyöngyös fülbevalóm egyik párját! Viszont megtaláltam egy régebben készített fülbevalómat: zsugorkából, azaz zsugorkafóliából alkottam. Ez volt az első találkozásom ezzel a technikával, és meg is rekedtem a kezdő szinten. Egyszer majd jó lenne továbblépni, mert van benne fantázia. Na szóval. Áttetsző zsugorkafóliám volt, és fekete alkoholos filccel rajzoltam rá a mintát, de nem szabad kézzel, hanem egy magazinnak a borítóján talált mintára tettem rá az áttetsző fóliát, átrajzoltam a mintát, és kész. Ja persze előtte a fóliát méretre vágtam, jó nagy kört, mert ugye össze fog zsugorodni a sütőben. Lyukasztógéppel megcsináltam a függeszték helyét. Arra, hogy mennyi ideig sütöttem már nem emlékszem, valahol a neten találtam leírást, és úgy csináltam. Mikor szépen összezsugorodott és a szélei is elvesztették az élüket, akkor kész lett. Már csak a függesztéket kellett beletenni, és kész is a gyönyörű indiai mintájú fülbevaló.

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a fülbevaló, nagy-nagy gratula hozzá!!!! :) Szeretném ellesni a titkodat - ha nincs ellenedre - és megkérdezni Tőled, hogy hogyan csináltad, hogy fehér lett a fülbevaló hátoldala? Lefestetted valamivel?

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails