Sárga blúz átalakítás, gumirozással

Régi nagy álmom kezd beteljesedni: sikerült gumiroznom. A képeken látható sárga blúzzal az volt a probléma, hogy irdatlanul nagy volt a nyakkivágása (mivel nagyobb méret mint ami az én méretem lenne). Ezért kitaláltam, hogy ezen a ruhadarabon próbálom ki először a gumirozást.
A módszer nagyon egyszerű: végy egy spurni gumis (elasztikus) cérnát, és kézzel tekercseld fel a varrógép alsó száljának. A felső szálba olyan színű cérnát húzz, mint az anyag.
A szálerősséget úgy állítsd be, hogy próba anyagon kisérletezd ki, melyik a legszebb. Ezután szép lassan kezdj el varrni, sima hosszú öltéssel, az anyag színén. Ha precíz akarsz lenni, rajzold be hogy hol menjenek az öltések, a sorokat, vagy csináld úgy mint én: szemmértékre, aránylag párhuzamosan.
Namármost. Az elejét és a végét el kell valahogy dolgozni, én összekötöttem a kiálló, levágott szálakat, és még át is mentem egyszer rajta géppel, merőlegesen, lezárva a sorokat.
És ez ilyen egyszerű.
Szándékomban áll még erre a nyárra összehozni egy egész ruhát, aminek a dereka lenne gumirozva. Keresek jó ötletet a neten.
Ez azért is derék asszonyos project, mivel:
1.) a blúz új volt, de turiban akadtam rá 200 Forintért.
2.) bár a méret nem stimmelt, mégis tudom hordani.
3.) nem kell új ruhát venni.

Szóval sok sikert a gumirozáshoz!


 

1 megjegyzés:

  1. Már épp elkezdtem filózni hogy hogy kell gumicérnával varrni géppel. A kötényruhás átalakításodnál láttam. Erre tessék, ráakadtam nálad a megoldásra :D Köszi hogy ilyen ügyes vagy!!! :)

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails