Poncsóból babazsák

Sziasztok! Az itt bemutatott ötletet a szükség szülte. Mivel kéthónapos kisfiam egyre nagyobb szakértelemmel rúgja le magáról a takarókat... Tegnap reggel már elég hűvös volt a lakásban, és mikor a baba felébresztett, hideg volt keze-lába, a takarót pedig valódi élvezettel rugdosta le. Volt neki egy vékonyabb hálózsákja, de azt már kinőtte, a téli, vastagabb pedig még nagy neki. Úgyhogy ripsz ropsz ki kellett valamit találni, mert nem akartam hogy az egész éjszaka azzal teljen, hogy óránként riadok fel arra, vajon nem fázott-e meg a csöppség?
Na szóval. Volt nekem egy barna poncsóm, jó vastag polár anyagból, azt hiszem ezt polárnak hívják. Az irodában ahol dolgoztam jó szolgálatott tett, (bár a megjelenésem fényét nem emelte:)), viszont most három évig remélhetőleg nem kell dolgozóba mennem, szóval a poncsó parlagon hevert.
Ezért ezt átalakítottam babazsákká, kis túlzással. Levágtam a poncsó két szárnyát, két felé hajtottam a középső téglalap alakú részt, felül lekerekítettem, kétoldalt összevarrtam és varrtam rá két kantárt, ami a babán tartani hivatott a takarót.
Este teszteltem. Az eredmény: A baba szerette, nem tudta letornázni, a baba nem volt jéghideg reggelre. Halleluja! Szóval sikerült megoldanom a problémát, méghozzá egy fillér ráfordítás nélkül, az újrahasznosítás és átalakítás jegyében! És még aránylag csinos is.
Még egy kis címkét is varrtam rá, mivel az eredeti bevarrt címkét nem volt türelmem kifejteni.
Azt hiszem minden feleség büszke lenne rá, főleg miután a férjében realizálódik, hogy mennyibe kerülnek az új, bolti babazsákok!
Íme néhány kép:

 


 

A maradék két szárnyat összevarrtam, amit a kiságyra lehet majd akasztani, a zsebekbe kisebb játékok férnek. Kép majd később lesz róla... Összesen ennyi anyag maradt feleslegben:

                                  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails