Pólóból nyaklánc - saját verzió!

Végre elkészítettem a pólónyaklánc saját verzióját. Ehhez kétféle póló anyagot használtam, egy szürkét és egy világoskéket. Sima hármas fonással összefontam őket, majd a végére csomó került. Direkt hagytam egy kis anyagot a végén, és nem is dolgoztam el, bár el lehetett volna, azért, hogy egy masni, vagy inkább bóbita szerűség kerüljön hátulra a nyakra, ami feltűzött hajnál aranyosan néz ki.
De ami a legizgalmasabb ebben a projectben, hogy már le is teszteltem! Vasárnap egy kerti bográcsozásra voltunk hivatalosak, és ebben a nyakláncban mentem el, bár a férjem figyelmeztetett, hogy nem egy egyszerű darab (ezúttal), ami a nyakamban lóg:) . Na de mindenképpen kiváncsi voltam a reakciókra, jó mókának igérkezett, és valóban: a meghívottak egy része szörnyülködött, egy része óvatosan barátkozott a látvánnyal, viszont egy két rajongó elismerést is begyűjtöttem, ami felülírta a többit.
Szóval megérte, és ami azt illeti, nekem viszont nagyon tetszett! Mivel az egyhangú farmer-póló szetthez nagyon jól állt és színben, stílusban is jó volt az összhatás.
Szóval, ha van bátorságod (és tetszik is ez a stílus), akkor nosza! Csináld utánam!:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails