Mézszínű, egyszerű fülbevaló

A mai napi termés eddig: egy mézszínű üveggyöngy fülbevaló! Egy ilyen kis apróság elkészítése valóban nem több 5-10 percnél (fényképezéssel együtt:). Azért szeretem ezeket az egyszerű fülbevalókat, mert bármerre járok - illetve jártam a kisbaba születése előtt - szép gyöngyökből elég volt egy-két darabot venni, és már kész is a látványos fülbevaló. Kell hozzá két akasztó, két kis szerelék huzal, aminek a vége le van zárva, és a gyöngyök, valamint eszközök, ahogyan a képen látszik.
Szerintem érdemes beruházni két ilyen kis szerszámra, bár én a férjem mini szerszámkészletét használom. A függeszték pedig ezüstből is kapható már, tehát még az sem lehet kifogás, hogy allergizál. Az alsó képen látható gyöngyök csak illusztráció, az eredetieket elfelejtettem lefényképezni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails