Konyhasarok

Nos kismamaként azt hiszem nem bűn, ha az ember az egyszerűbb megoldások felé kezd vonzódni... Így például a falmatrica felé, amit megláttam az áruházban. ...
Az előzmény az volt, hogy volt nekem egy régi sötétítőfüggönyöm, amit viszont nem használtam csak nagyon kevés ideig egy régi lakhelyemen. Ez a függöny évek óta az ágyneműtartóban pihent, de semmi baja nem volt. Eljött hát az ideje, hogy kezdjek vele valamit: lett belőle egy asztalterítő és két székpárna.
Amikor pedig találkoztam a bambuszos falmatricákkal, össze is állt az elképzelés.
Talán nem annyira barátságosan fest a képeken, de igen-igen feldobja a kis sarkot, és mivel ez a falmatrica bármikor leszedhető és újra felragasztható, azt hiszem, mégiscsak jó üzletet csináltam.
Egyelőre nagyon élvezzük a változatosságot ebben a kis étkező sarokban.
Csináld utánam! :)



1 megjegyzés:

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails