Ikea pléd második élete

Bizonyára mindenki ismeri az IKEA áruházban forgalmazott "kék pléd" nevű terméket, aminek az a legfontosabb két tulajdonsága, hogy szép kék, és hogy olcsó. Nevezetesen 225 Ft egy darab. Na már most, miután megtudtam, hogy kisfiam lesz, a legközelebbi Ikeás körút alkalmával vettem kettőt belőle. Már előre sejtettem, hogy jó hasznát fogom venni. És így is lett, a következőket állítottam elő belőle: egy játszószőnyeget, egy vékony takarót nyárra, és most végül egy vastagabb takarót őszre. A részletek:



A játszószőnyeg. Kb egy cm-es szivacsot tettem a két réteg pléd
közé, steppeltem, beszegtem szép szaténszalaggal,
és kész is a remekmű.
Ezt az őszre készített plédet most fejeztem be: két réteg van
cikk-cakk öltéssel összevarrva (szándékosan pontatlanul)
és egy maci van még rávarrva.
A vékony pléd csak egy réteg anyag, pelenkaöltéssel
beszegve. Ez lett kész először, a kórházba már ezzel
mentünk be. A kisfiam első takarója.
Ez a maci közelről. Amint látszik is, a varrás nem az erősségem.
Sajnos két alvás között nincs arra időm hogy precíziós,
művészi alkotásokat készítsek. Ezt az anyukák biztos
megértik:)

            


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails