Fehér póló átalakítása

Ma egy külföldi honlapon talált ötletet szeretnék bemutatni. Azért tetszett meg ez a leírás, mert tényleg nagyon látványos a végeredmény és láthatólag egyszerű eljutni a kívánatos végig.:) Ezt a fajta fodor szerű rátétet lehet másként is variálni, féloldalasan, kisebb csokrokba szedve, más színt is belevarrva, gyöngyökkel is még tovább díszítve, stb. Jó példája a régi ruhadarabok átalakításánának egy lehetőségére.
Két egyszerű fehér pólóból készül egy darab szép, nőies, különleges póló.
Íme a képek és a leírás:

"Két egydolláros póló (T-shirt) még sosem nézett ki ilyen jól:


1. számú póló:

Először is, a V-kivágást körbevágtam, rövidebbre vágtam az ujjakat, és bevettem a derekából, hogy nőiesebb legyen. (Ez a póló egy férfi S méret volt.)


2. számú póló:

Ez egy férfi XL-es volt. Ebből 65 db. kétrétű kört vágtam ki, kb. 4-5 cm-eseket. (Nem tökéletes köröket)



Ezután duplán véve a köröket, a megfelelő helyre tűztem őket az 1. számú pólóra, gombostűvel.


Végül mindet felvarrtam cikk-cakk öltéssel, varrógéppel. Ez a rész volt a leghosszabb időben.



Valami ehhez hasonló felsőrészt kerestem, és csalódva tapasztaltam, hogy nem lehetett kapni, csak nevetségesen drágán. Mit csinálsz akkor, ha a ruhatáradból hiányzik egy lényeges láncszem? Elkészíted sajátkezűleg! ---"



forrás: http://sisters4saymoreismore.blogspot.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails