Kék gyöngy medál

Ezt a kreatív ötletet, amit ma mutatok be, már régebben készítettem el.
Volt egy régi ezüst nyakláncom, amihez sehogyan sem találtam medált, talán azért, mert ehhez a lapos fajta lánchoz nem szoktak medált viselni. De nekem tetszett volna, főleg mivel egy-két ruhadarabhoz kiválóan passzolt volna.
Ezért úgy döntöttem, hogy derék asszonyként nem fogok boltról-boltra járni, hanem körülnézek a gyöngyeim között, hátha találok valami hozzá illőt. Így találtam is: egy szép kék repesztett üveggyöngyöt és egy egyszerű műanyag "igazgyöngyöt":)
Már csak egy pálcika kellett hozzá, aminek a vége egy kis lapos korongban végződik, méretre vágtam, felfűztem rá a két gyöngyöt, és a tetején hurkot formáztam a kúposfogó segítségével. Ezzel kész is lett a szép nyakék, ami azt gondolom (sőt tapasztalom) hogy megállja a helyét. A sikerélmény tehát megint meglett, főleg amikor a barátnők megdicsérték.
Időt és főleg sok pénzt is megspóroltam ezzel a nagyon egyszerű projecttel.
Próbáld ki te is:


   

 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails